Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Κάνε επίθεση στα ασιδέρωτα!

Δεν ξέρω για σένα, εγώ πάντως έχω την οικογένειά μου για μάρτυρες, σιχαίνομαι το σιδέρωμα. Όχι απλά δε μου αρέσει, το μισώ! Έλα όμως που είναι αναγκαίο κακό... Γιατί όσο δε μου αρέσει η διαδικασία, άλλο τόσο μου αρέσει το αποτέλεσμα. Όμορφα, μοσχομυριστά και κολλαριστά ρούχα, έτοιμα να μπουν στη θέση τους.





Το μυστικό μου; Δεν αφήνω τα ασιδέρωτα να γίνουν βουνό (ούτε και τα άπλυτα βέβαια). Προσπαθώ όσο γίνεται να σιδερώνω κάθε πλυντήριο χωρίς να περιμένω να μαζευτούν 2 ή και παραπάνω πλύσεις μαζεμένες. 




Έτσι δε μου παίρνει παραπάνω από μία ώρα και κάτι, δε με πιάνει η μέση μου αφού δεν είμαι όρθια με τις ώρες και τελειώνω σχετικά γρήγορα.

Τι άλλο με έχει βολέψει αρκετά; Το σύστημα σιδερώματος που έχω. Με αρκετή πίεση βγάζει δυνατό ατμό και έτσι χρειάζομαι τη μισή ώρα που θα χρειαζόμουν με ένα απλό ατμοσίδερο. Οπότε, αν θέλεις οικονομία χρόνου και ρεύματος, μη φοβηθείς να επενδύσεις λίγα χρήματα παραπάνω σε ένα καλό σύστημα σιδερώματος. Έξτρα μπόνους εάν βρεις ένα όπως το δικό μου που δεν έχει θερμοστάτη αλλά αναγνωρίζει από μόνο του το είδος του υφάσματος και προσαρμόζει αυτόματα τη θερμοκρασία του σίδερου. Έτσι, μπορώ να σιδερώσω το μάλλινο πουλόβερ μου αμέσως μετά το τζιν μου χωρίς να χρειάζεται να περιμένω να προσαρμοστεί πρώτα το σίδερο στη σωστή θερμοκρασία.

2 σχόλια:

Μικρά μυστικά για να μυρίζει όμορφα το σπίτι

  Υπάρχει άραγε κανείς που να μην αγαπά τις όμορφες μυρωδιές; Είτε πρόκειται για ένα όμορφο άρωμα, είτε για τη μυρωδιά φρεσκοπλυμένων ρούχω...