Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Τα πρώτα μας γενέθλια!

  Γίναμε κιόλας ενός!Πέρασε ήδη ένας ολόκληρος χρόνος από τότε που ξεκίνησα το blog μου. Και να μου το έλεγαν, δε θα το πίστευα πόσο γρήγορα πέρασε αυτό το διάστημα. Σαν χθες μου φαίνεται η πρώτη φορά που δοκίμασα να γράψω, να δοκιμάσω κάτι εντελώς καινούριο για μένα, με σύμμαχο αρχικά την οικογένεια και καλούς φίλους.



  Τώρα, ένα χρόνο μετά, μπορώ να πω με βεβαιότητα τα εξής:


  • Το blogging απαιτεί χρόνο. Πολύ χρόνο.  Και διάβασμα. Όσο πιο πολύ ασχολείσαι, τόσα περισσότερα πράγματα μαθαίνεις. Και ειδικά αν δε γνωρίζεις πολλά από υπολογιστές, θα χρειαστείς ακόμη περισσότερο διάβασμα.
  • Χρειάζεται πρόγραμμα. Όπως και κάθε τι με το οποίο καταπιάνεσαι και θέλεις να το κάνεις καλά, χρειάζεται να προγραμματίζεις τις αναρτήσεις σου, να ανανεώνεις το περιεχόμενό σου σε τακτά διαστήματα και να μην «ξεχνάς» το κοινό που σε διαβάζει.
  • Κάνεις νέους φίλους. Ξεκινώντας ούτε που μου περνούσε από το μυαλό ότι μπορεί να διαβαστούν τα γραφόμενά μου από άγνωστους σε μένα ανθρώπους. Κι όμως, είτε είναι άλλοι bloggers είτε απλοί αναγνώστες, πάντα χαίρομαι να αλληλεπιδρώ μαζί τους με σχόλια και να ανταλλάσσουμε απόψεις.
  • Το blog μου είμαι εγώ. Είναι οι απόψεις μου μέσα από τα δικά μου κείμενα, για θέματα που με απασχολούν και αφορούν στο σπίτι, την καθαριότητά του αλλά και την ισορροπία ανάμεσα στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και την προσωπική και κοινωνική ζωή.
  Σας ευχαριστώ που είστε μαζί μου σε αυτό το ταξίδι! 

9 σχόλια:

  1. Πολύχρονο το blog!
    Μαθαίνουμε τόσα πολλά από αυτό το ταξίδι, που είναι ανεκτίμητα!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ Άλκηστη, είναι μακρινό αυτό το ταξίδι για μένα και ελπίζω να τα καταφέρω...

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο blog σου, καλή συνέχεια με πολύ έμπνευση...😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στο blog σου, καλή συνέχεια με πολύ έμπνευση...😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ευδοξία μου! Χαίρομαι που πέρασες από το σπιτάκι μου :)

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στο blogoσπιτάκι σου! Να είσαι καλά να μας δίνεις όμορφες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μικρά μυστικά για να μυρίζει όμορφα το σπίτι

  Υπάρχει άραγε κανείς που να μην αγαπά τις όμορφες μυρωδιές; Είτε πρόκειται για ένα όμορφο άρωμα, είτε για τη μυρωδιά φρεσκοπλυμένων ρούχω...