Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Το γρήγορο καθάρισμα της ημέρας:ξεκαθαρίζω τα εισερχόμενα στο mail μου

 
  Προχθές που έψαχνα να βρω κάτι στα εισερχόμενα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου, μου πήρε  πολλή  περισσότερη ώρα από ότι υπολόγιζα. Η αιτία είναι ότι στην ουσία επικρατεί ένας μικρός χαμός στα μηνύματά μου. Όταν δεν έχω πολύ χρόνο σε καθημερινή βάση, κάτι που γίνεται αρκετά συχνά, δεν κάνω την καθιερωμένη εκκαθάριση που θα έπρεπε. Μήπως ταυτίζεσαι;







  Πότε έσβησες τελευταία φορά τα μηνύματα που δε χρειάζεσαι από τα εισερχόμενά σου; Πόσο γρήγορα μπορείς να βρεις αυτό που ψάχνεις όταν δεν ομαδοποιείς στους αντίστοιχους φακέλους τα ανάλογα μηνύματα;

  Μια μέρα που θα έχεις λίγο περισσότερο χρόνο στη διάθεσή σου, μπες στα μηνύματά σου και ξεκίνα να ομαδοποιείς. Διέγραψε ό, τι δεν χρειάζεσαι, φτιάξε φακέλους και ονόμασέ τους όπως σε εξυπηρετεί και ομαδοποίησε τα εισερχόμενά σου έτσι ώστε να μην αφήσεις πολλά μηνύματα και χαθούν μέσα στο σωρό ίσως και κάποια σημαντικά που δεν πρέπει να ξεχάσεις.

Εύκολο;Αφιέρωσε στην αρχή 15 λεπτάκια και θα δεις αμέσως σημαντική διαφορά! Κάνε το κιόλας σήμερα και θα με ευχαριστείς!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μικρά μυστικά για να μυρίζει όμορφα το σπίτι

  Υπάρχει άραγε κανείς που να μην αγαπά τις όμορφες μυρωδιές; Είτε πρόκειται για ένα όμορφο άρωμα, είτε για τη μυρωδιά φρεσκοπλυμένων ρούχω...